陌上桑helena

If you win, say nothing. If you loss, say less---Paul
All The Time - Bahamas

I got all the time in the world
我拥有全世界最多的时间
Don't you want some of that?
你想不想与我一起共度这美好时光
I got all the time in the world
我拥有全世界最多的时间
Don't you want some of that?
你想不想与我一起共度这美好时光
Don't you want some of that?
你想不想与我一起共度这美好时光
I would
我会很乐意的

I would
我会的
I have all the time in the world
我拥有全世界最多的时间
You want it none of that
你却不想与我共度
I have all the time in the world
我拥有全世界最多的时间
You want it none of that
你却不想与我共度
You want it none of that
你却不想与我共度
I would
可我却如此想与你一起
I would
我很想
With my world in front of my girl
面对着我心爱的女人
There's something wrong with her
发现她有些毛病
With my world in front of my girl
面对着我心爱的女人
There's something wrong with her
发现她有些毛病
Something really, really wrong with her
她真的 真的有些毛病
All is to be true
我说的都是实话


评论
热度(7)
©陌上桑helena | Powered by LOFTER