陌上桑helena

If you win, say nothing. If you loss, say less---Paul
Twice - Little Dragon

作曲 : Little Dragon, Nagano
Twice I turned my back on you
这是第二次我背向你
I fell flat on my face but didn't lose
我脸朝下跌倒但背部依旧紧绷
Tell me,where would I go?
告诉我 我将去哪里?
And tell me,what led you on,I ’d love to know
告诉我 我想知道是什么驱使了你
Was it the blue night gone fragile?
是不是那个忧郁的夜晚变得如此脆弱?

Was it both men in wonder steady gone under?
是不是那两个男人惊讶的失去了稳定情绪?
Was it the light ways so frightening?
是不是那光闪烁的样子变得令人恐惧?
Was it two wills?One mirror holding us dearer now
是不是两个人的意愿?像一面镜子把我们现在拉得更近了些
I thought,I had an answer once
曾经我认为我有一个答案
But your random ways swept me along
但你却用胡乱的方式将我征服
Colossal signs so I got lost
巨大的标记在我面前,我迷失了方向
With so many lovers singing soft
伴随着那么多爱人轻声的吟唱
Was it the blue night gone fragile?
是不是那个忧郁的夜晚变得如此脆弱?
Was it both men in wonder steady gone under?
是不是那两个男人惊讶的失去了稳定情绪?
Was it the light ways so frightening?
是不是那光闪烁的样子变得令人恐惧?
Was it two wills?One mirror holding us dearer now
是不是两个人的意愿?像一面镜子把我们现在拉得更近
.......


评论
热度(2)
©陌上桑helena | Powered by LOFTER